Alla inlägg under maj 2012

Av josellis - 20 maj 2012 14:45

Var på stan igår och fick med mig lite hem;


 

En rouge. Testade en lite rödare nyans denna gång...



 

En loggkalender, inför högstadiet. Supersmart! Ska bara göra en ny framsida till den först.



  

Två par, lite tjockare, strumpbyxor. Svarta.


 

Skavsårsplåster. Återstår att se om jag tål dem... :(


 

Nagellacksborttagning.


 

En ny dagkräm.


 

Ett väskhänge. Såg ut som en liten rosa pärla.


   

Ett par vita jeans. Fick dessa av Mamma när jag kom hem, lite stora, men funkar bra uppvikta!


Det var nog allt.

Puss,

Jossan.

Av josellis - 20 maj 2012 13:35

Japp, så är det! :P Kolla in bilden bara; SÅÅ SÖT<3




Tänk på det!


Pandakramar från Elli 

Av josellis - 20 maj 2012 09:00

Japp, idag har ju jag och Jossan agerat shoepaholics :) Vi har alltså fotat varandras skor! 

Kolla bara inresultatet av MINA skor här nedan. (Stolt fotograf: Jossan)


                  

              Alla mina skor            Examensskorna 2012       Röda 60-tals klackar    Svarta sandaler med nitar

                   

      Mina älskade BLEND-dojor      Röda sneakers           Gula tonade Converse         Somriga sneakers

                                  

                                  Flip-flops                 Ballerinor med nitar           Svarta klackar

Av josellis - 19 maj 2012 18:30

Tjenare allihopa! 

Just nu finns det massvis med grejer att längta till! Bland annat:

1. Att våra SHOEpaholic-inlägg kommer.

2. Att ni får se på traktor-racet.

3. Att Jossan sätter upp poolen så att vi kan bada.

4. Att sommaren kommer, på riktigt!


Japp, fyra suveräna saker att längta till!

Förutom det kan man ju om man vill lägga till:

5. Din födelsedag.

6. Julafton.

7. Nyår.


Så längta på nu va, så kommer nog alla saker på listan hända tillslut.

...och för att ni inte ska missa när punkt 1,2 och 3 kommer så rekommenderar jag att ni följer bloggen på bloglovin' eller på blogkeen :) Tackar på förhand, det betyder mycket för oss<3


Och för er som inte riktigt förstod detta:


 


Bamsekramar från Elli

Av josellis - 19 maj 2012 08:28

Åh! Så grymt!! Not.

Är inte ett dugg taggad... Har inte gjort mej iordning än... Har inte borstat tänder...

Aja, vi får väl ta på oss. Ska försöka lägga upp några bilder om det tas, samt att massa skoinlägg!

Det känns verkligen som sommar suck (måste Elli snora så mycket? Mina trumhinnor kommer snart sprängas! :))

 

Puss,

Jossan.

Av josellis - 19 maj 2012 07:57

Tjenare och god morgon allihopa!

Klockan är 8 och vi skulle egentligen ha gått upp men min lilla slöfock till bästis hade tydligen andra planer.

Hon ligger och sover... Japp, men när hon vaknar ska vi iaf gå och äta frukost innan vi ska på traktor-race.

Jahapp, vad kan man blogga om på morgonen då?V i har ju inte gjort något ännu :)

 


Vad ska ni hitta på idag?


Kram Elli

Av josellis - 19 maj 2012 00:50

Hejsan alla därute! Börjar bli riktigt sent nu, klockan är 00:52 i skrivandets stund!

Dagen idag för mej startade kl. 9, då jag gick upp för att äta frukost O.S.V

Jag hade förövrigt på mej en supersnygg jeansklänning med bälte och nylonstrumpbyxor till.

Efter frukost åkte vi till stan. Detta Köpte jag:

Rouge

Dagkräm

Skor

Nagellacksbortagning
Kalender

Skavsårsplåster

"väskhängarsak"


Fick förövrigt ett par vita jeans av mamma som var för små för henne, men lite för stora för mej.

Fast tror jag kommer ha dem iallafall... Fast uppvikta. Bild på allt kommer imorgon!

Fast även sko inlägg under mode kategorin.

Puss,

Jossan :)

Av josellis - 19 maj 2012 00:28

Japp, då ligger man och INTE sover hos Jossan då.

Hon läser en bok medans jag spelar spel och bloggar lite grann.

Innan vi gick och la oss fotograferade vi alla hennes skor som vi kommer att lägga upp på bloggen imorrn.

Men innan skorna läggs upp så har vi mycket planerat för imorgon. Vi ska bland annat:

1. Kolla in ett traktor-race

2. Gå på fotbolllsmatch

3. Fota MINA skor

4. Blogga massvis

5. Ta en eller (troligtvis) flera cykelturer

Japp! Uppdateringar om precis vad som händer under dessa aktiviteter läggs förstås upp eftersom.


Ha en god natt och dröm om josellis


Kramar, Elli

Presentation

Hej! Vi är två tjejer som driver denna blogg.

Den ena är en brunett med havsblå ögon.

Den andra har guldbrunt hår och mörkblå ögon.

Välkommen till Elli och Jossan!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Unicef

Bloggare

Länkar

Gästbok

Zombie Hand Pointer

Jossan's lovebasket


Ovido - Quiz & Flashcards